Παραγγελία χωρίς δημιούργία λογαριασμού εύκολα και γρήγορα!
Η εγγραφή σας στο eshopkos.gr δεν είναι απαραίτητη προκειμένου να προχωρήσετε σε παραγγελία προιόντος ή υπηρεσίας. Απλά ακολουθήστε τη διαδικασία πατώντας στο ΄Καλάθι' που βρίσκεται πάνω δεξιά και στην συνέχεια 'Ολοκλήρωση αγορών' που βρίσκεται στα δεξία σας στο πάνω μέρος της ιστοσελίδας μας και στην συνέχεια πατήστε "Αγορά ως επισκέπτης". Στην συνέχεια θα μπορείτε να συμπληρώσετε τα απαραίτητα προσωπικά σας στοιχεία για την αποστολή της παραγγελίας σας.

Ο Λογαριασμός μου
Μπορείτε να κάνετε εγγραφή για να αποθηκεύσετε στα στοιχεία σας προκειμένου να προχωρήσετε σε παραγγελία προιόντος ή υπηρεσίας και για τις μελλοντικές σας αγορές. Απλά ακολουθήστε τη διαδικασία πατώντας στο "Δημιουργήστε έναν λογαριασμό’’ και γίνετε μέλος του eshopkos.gr. Μέσα από τις σελίδες του λογαριασμού σας θα μπορείτε να τροποιήσετε τα προσωπικά σας στοιχεία, να δείτε τις προηγούμενες παραγγελίες σας και να οδηγηθείτε στο καλάθι αγορών σας. Σε περίπτωση που ξεχάσατε τον κωδικό πρόσβασης ή όνομα χρήστη, πατήστε στην επιλογή "Ξεχάσατε τον κωδικό πρόσβασης;’’.
 
Τρόποι Παραγγελίας
Για να παραγγείλετε το προιόν ή την υπηρεσία που επιθυμείτε, έχετε τις κάτωθι επιλογές:
• Πραγματοποιείτε την παραγγελία μέσω του ηλεκτρονικού μας καταστήματος (e-shop) επιλέγοντας τα προιόντα τις αρεσκείας σας και προσθέτοντάς τα στο καλάθι αγορών σας. Μόλις ολοκληρώσετε τις αγορές σας, μεταφερθείτε στο καλάθι αγορών σας προκειμένου να ολοκληρώσετε την παραγγελία σας.
• Καλείτε στο κέντρο εξυπηρέτησης πελατών της Εταιρίας μας στο τηλέφωνο 22420 48222. Εδώ μπορείτε να λύσετε οποιαδήποτε απορία έχετε και να παραγγείλετε δίνοντας τον κωδικό του προιόντος που επιθυμείτε.
• Μέσω e-mail στο info[at]eshopkos[dot]gr
 
Εξέλιξη Παραγγελίας
Το eshopkos.gr θα σας ειδοποιεί μέσω e-mail και τηλεφωνικά για την εξέλιξη της παραγγελία σας (λήψη παραγγελίας, λήψη πληρωμής, αποστολή προιόντος κτλ.)
 
Aκύρωση Παραγγελίας
Ακύρωση της παραγγελίας δύναται να γίνει στις κάτωθι περιπτώσεις : Πριν ολοκληρωθεί η παραγγελία, κατά τη διάρκεια της ηλεκτρονικής διαδικασίας της παραγγελιάς μπορείτε να κάνετε πίσω «back» και να αφαιρέσετε τις ποσότητες των προϊόντων από το καλάθι σας πατώντας στο κουμπί «αφαίρεση. Εάν έχει ολοκληρωθεί η ηλεκτρονική παραγγελία αλλά δεν έχει αποσταλεί ακόμα το προϊόν μπορείτε να καλέστε το 224 20 48 222 και ένας συνεργάτης μας θα αναλάβει την ακύρωσή της παραγγελιάς σας. Μετά την παραλαβή του προϊόντος, καλέστε μας στο 224 20 48 222 ή επικοινωνήστε μέσω της φόρμας ηλεκτρονικού ταχυδρομείου του δικτυακού τόπου, εξηγώντας το λόγο που επιθυμείτε την ακύρωση της παραγγελιάς. Ένας συνεργάτης μας θα σας εξυπηρετήσει άμεσα και θα σας ενημερώσει για όλες τις επιλογές σας. Σε περίπτωση που παραγγελία σας έχει ήδη τιμολογηθεί και επιθυμείτε την ακύρωση της τότε επικοινωνήστε με το Τμήμα Εξυπηρέτησης πελατών στο 224 20 48 222 και δώστε τα στοιχεία της παραγγελίας σας. H κατάσταση της παραγγελίας σας θα αλλάξει  σε κατάσταση «Ακυρώθηκε».

Δεν γίνεται αποδεκτή η ακύρωση παραγγελίας η οποία έχει τιμολογηθεί/συσκευαστεί και έχει παραδοθεί στην εταιρεία ταχυμεταφορών από εμάς.

Σε περίπτωση άρνησης παραλαβής, αδιαφορίας παραλαβής της παραγγελίας ή όμοιας κακόβουλης πράξης από την πλευρά του πελάτη, το ESHOPKOS.GR διατηρεί το δικαίωμα προσφυγής στη δικαιοσύνη προκειμένου να διεκδικήσει ζημίες που ενδεχομένως να έχουν προκύψει ως αποτέλεσμα ηλεκτρονικής ή τηλεφωνικής παραγγελίας του πελάτη.

ΣΕ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΑΡΝΗΣΗΣ ΠΑΡΑΛΑΒΗΣ, ΑΔΙΑΦΟΡΙΑΣ ΠΑΡΑΛΑΒΗΣ ΤΗΣ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑΣ Η ΟΜΟΙΑΣ ΚΑΚΟΒΟΥΛΗΣ ΠΡΑΞΗΣ Ο ΑΓΟΡΑΣΤΗΣ ΥΠΟΧΡΕΟΥΤΑΙ ΝΑ ΚΑΤΑΘΕΣΕΙ ΤΑ ΕΞΟΔΑ ΑΠΟΣΤΟΛΗΣ ΚΑΙ ΤΟ ΦΠΑ ΤΟΥ ΠΑΡΑΣΤΑΤΙΚΟΥ ΜΕΣΩ ΤΡΑΠΕΖΗΣ ΣΤΟ ESHOPKOS.GR

Το eshopkos.gr διατηρεί το δικαίωμα να μην εκτελεί παραγγελία πελάτη με ιστορικό επαναλαμβανόμενων αρνήσεων παραλαβής, ακυρώσεων, ή/και επιστροφών.

 
Εγγυήσεις / Επιστροφή – Αντικατάσταση Προϊόντων
Το eshopkos.gr δεν φέρει καμία ευθύνη σε όλες τις περιπτώσεις στις οποίες υπήρξε ελάττωμα στο προϊόν.

Το eshopkos.gr δεν φέρει καμία ευθύνη για οποιαδήποτε ζημιά που θα οφείλεται σε πρόβλημα κατά την μεταφορά.

Όλες οι εγγυήσεις ισχύουν από τις επίσημες αντιπροσωπείες/κατασκευαστικές εταιρείες τον προϊόντων. Στην περίπτωση που ένα προϊόν παρουσιάσει τεχνικό πρόβλημα εντός της εγγύησης ή εκτός εγγύησης, επικοινωνείτε με το εγκεκριμένο από τον κατασκευαστή «Service Center».

Έχετε το δικαίωμα να επιστρέψετε τα προϊόντα που αγοράσατε και να ζητήσετε την αντικατάσταση τους σε όλες τις περιπτώσεις στις οποίες με αποδεδειγμένη υπαιτιότητα του eshopkos.gr σας παραδόθηκαν προϊόντα άλλα ή ουσιωδώς διαφορετικά από αυτά που παραγγείλατε εντός 10 ημερών.

Έχετε το δικαίωμα να επιστρέψετε τα προϊόντα που αγοράσατε και να ζητήσετε την αλλαγή τους με άλλο προϊόν ή προϊόντα μέχρι του ύψους του τιμήματος που έχετε καταβάλλει ή με πρόσθετο τίμημα αν επιθυμείτε, μέσα σε πέντε (5) ημέρες από την παραλαβή του προϊόντος υπό την προϋπόθεση ότι το προϊόν να βρίσκεται στην κλειστή εμπορική του συσκευασία όπως ακριβώς πριν την πώληση του στην πλήρη αρχική του συσκευασία (κουτί, νάιλον, αφρολέξ κλπ) και να συνοδεύεται από την απόδειξη αγοράς επιβαρυνόμενος με τα έξοδα επιστροφής ο αγοραστής.

Το eshopkos.gr ευθύνεται για αποζημίωση σε περίπτωση ύπαρξης ελαττώματος μόνο αν αυτό έχει προκληθεί από υπαιτιότητα του, οπότε και δεν ευθύνεται για ελαφρά αμέλεια.

Επιπλέον, για όλες τις περιπτώσεις θα πρέπει το προϊόν προς αντικατάσταση-επισκευή να συνοδεύεται απαραίτητα με την πρωτότυπη απόδειξη αγοράς. Για όλες τις ανωτέρω περιπτώσεις τα προς αντικατάσταση-επισκευή προϊόντα πρέπει να βρίσκονται στην κατάσταση που παραλήφθηκαν από τον πελάτη, πλήρη και χωρίς φθορές και η συσκευασία τους να είναι αυτή που κανονικά συνοδεύει το προϊόν (να συμφωνεί το ΙΜΕΙ) και να είναι σε άριστη κατάσταση, μαζί με όλα τα έγγραφα τα οποία συνόδευαν το προϊόν (π.χ. ΔΑΤ, Απ. Λιανικής κ.ο.κ). Πριν από κάθε επιστροφή συνίσταται να προηγηθεί συνεννόηση με το Ηλεκτρονικό κατάστημα του eshopkos.gr. Σε κάθε περίπτωση η επιστροφή και αντικατάσταση είναι εφικτή υπό τις κάτωθι προϋποθέσεις: 1. επικοινωνήσετε την ίδια μέρα ή την επομένη εργάσιμη ημέρα με το Ηλεκτρονικό Κατάστημα 2. σε περίπτωση αλλαγής του προϊόντος εντός 10 ημερών με άλλο ή άλλα μέχρι του ύψους του τιμήματος ή με πρόσθετο τίμημα ή υπαναχώρησης εντός 14 ημερών σύμφωνα με το άρθρο 5 παρ.10 του ν.2251/1994, το προϊόν δεν πρέπει να έχει χρησιμοποιηθεί 3. το προϊόν συνοδεύεται από όλα τα απαραίτητα έγγραφα, που αποδεικνύουν την συναλλαγή (π.χ. ΔΑΤ, Απ. Λιανικής κ.ο.κ)

 

Διαδικασία επιστροφής:
1. Συσκευάζετε το προϊόν σε κουτί μεγαλύτερο από την εργοστασιακή του συσκευασία προκειμένου να είναι προστατευμένο κατά την αποστολή.


2. Εσωκλείσετε μέσα στην συσκευασία το έγγραφο δήλωσης υπαναχώρησης (κατεβάστε από εδώ) στο οποίο να αναφέρετε τα στοιχεία σας, τα στοιχεία της παραγγελίας σας και την αιτία επιστροφής του προϊόντος.

3. Αποστέλλετε το δέμα μέσω courier στις διευθύνσεις που αναγράφονται στο μενού Επικοινωνία στο site μας.

Παρακαλούμε σημειώστε πως τα έξοδα μεταφοράς καλύπτονται από το eshopkos.gr σε περίπτωση που το προϊόν είναι διαφορετικό από αυτό που παραγγείλατε. Σε κάθε άλλη περίπτωση τα έξοδα μεταφοράς επιβαρύνουν εσάς.

Μετά την επιστροφή και αφού ελεγχθεί το προϊόν, επικοινωνούμε το συντομότερο δυνατό μαζί σας για την ολοκλήρωση της διαδικασίας.

Για περισσότερες πληροφορίες είμαστε πάντα στη διάθεση σας είτε μέσω τηλεφώνου στα 22420 48222 , είτε μέσω e-mail στο info[at]eshopkos[dot]gr