Το κατάστημα μας λειτουργεί αποκλειστικά μέσω διαδικτύου, δεν υπάρχει φυσικό κατάστημα, οι αποθήκες μας βρίσκονται σε διάφορες περιοχές της Ελλάδας και όλες οι παραγγελίες αποστέλλονται αποκλειστικά μέσω κούριερ στον χώρο σας η παραλαβή από το πλησιέστερο κατάστημα της κούριερ.

Το www.eshopkos.gr είναι το ηλεκτρονικό κατάστημα διάθεσης των προϊόντων που εδρεύει στη Κω, στην Ελλάδα (ΓΡΗΓΟΡΙΟΥ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΠΑΝΟΡΜΙΤΗΣ, ΑΦΜ: 143321972 / ΓΕΜΗ:160912820000 / Δ.Ο.Υ ΚΩ). Πριν εισέλθετε στο ηλεκτρονικό κατάστημα και περιηγηθείτε στην ιστοσελίδα μας, σας καλούμε να συμβουλευτείτε τους κάτωθι όρους και προϋποθέσεις, που εφαρμόζονται ειδικά για τη χρήση του ηλεκτρονικού καταστήματος του eshopkos.gr

Βεβαιωθείτε ότι συμφωνείτε με τους κάτωθι όρους και προϋποθέσεις διότι η περαιτέρω χρήση και η περιήγηση σας στην άνω ιστοσελίδα συνεπάγεται την ρητή και ανεπιφύλακτη συγκατάθεση και συναίνεση σας με αυτούς.

1. Όροι
Η Επιχείρηση διατηρεί το δικαίωμα να τροποποιεί μονομερώς ή να ανανεώνει τους παρόντες όρους και τις προϋποθέσεις των συναλλαγών, που γίνονται μέσω του ηλεκτρονικού της καταστήματος, σύμφωνα με τις ανάγκες της και τα συναλλακτικά ήθη. Η Επιχείρηση αναλαμβάνει την υποχρέωση να ενημερώνει τους χρηστές για τυχόν τροποποιήσεις καθώς και για οποιαδήποτε αλλαγή, μέσω από την ιστοσελίδα του παρόντος ηλεκτρονικού καταστήματος.

2. Παρεχόμενες πληροφορίες & Προϊόντα
H Επιχείρηση δεσμεύεται ως προς την ποιότητα, την πληρότητα και την εγκυρότητα των πληροφοριών που παρατίθενται στην ιστοσελίδα της τόσο όσον αφορά τα ακριβή στοιχεία που εκτίθενται όσο και των παρεχομένων, από το ηλεκτρονικό κατάστημα της, υπηρεσιών, υπό την επιφύλαξη τυχόν τεχνικών ή τυπογραφικών λαθών, που δεν μπορούν να προβλεφθούν ή έχουν προκύψει ακούσια ή διακοπών λειτουργίας της ιστοσελίδας εκ λόγων ανωτερας βίας. 

3. Περιορισμός ευθύνης
Η Επιχείρηση δεν ευθύνεται έναντι των πελατών / χρηστών για ζημιές που τυχόν προκύψουν από την εκτέλεση ή μη της παραγγελίας τους (εκτός των περιπτώσεων της παραγράφου 9. «Υπαναχώρηση / Επιστροφή – Αντικατάσταση Προϊόντων»).

Επίσης επιφυλάσσεται ως προς το χρόνο παράδοσης των εμπορευμάτων στις περιπτώσεις ανωτέρας βίας. Το ηλεκτρονικό κατάστημα www.eshopkos.gr ουδεμία εγγύηση μπορεί να παράσχει για τη διαθεσιμότητα των προϊόντων, αλλά εγγυάται την έγκαιρη ενημέρωση των τελικών καταναλωτών περί της μη διαθεσιμότητας τους.

Το ηλεκτρονικό κατάστημα www.eshopkos.gr παρέχει το περιεχόμενο (π.χ. πληροφορίες, ονόματα, φωτογραφίες, απεικονίσεις, κ.λ.π.), τα προϊόντα και τις υπηρεσίες που διατίθενται μέσω του δικτυακού τόπου "όπως ακριβώς έχουν".

Σε καμία περίπτωση το ηλεκτρονικό κατάστημα δεν φέρει ευθύνη για τυχόν απαιτήσεις νομικής ή αστικής ή/και ποινικής φύσεως ούτε για τυχόν ζημία (θετική, ειδική ή αποθετική η οποία ενδεικτικά και όχι περιοριστικά, διαζευκτικά ή/και σωρευτικά συνίσταται σε απώλεια κερδών, δεδομένων, διαφυγόντα κέρδη, χρηματική ικανοποίηση κ.λ.π.) από επισκέπτες του δικτυακού τόπου ή τρίτους από αιτία που έχει σχέση με τη λειτουργία ή μη ή/και τη χρήση του δικτυακού τόπου ή/και σε αδυναμία παροχής υπηρεσιών ή/και πληροφοριών που διατίθενται από αυτόν ή/και από τυχόν μη επιτρεπόμενες παρεμβάσεις τρίτων σε προϊόντα ή/και υπηρεσίες ή/και πληροφορίες που διατίθενται μέσω αυτού.

4. Δικαιώματα πνευματικής ιδιοκτησίας
Αυτή η ιστοσελίδα είναι το επίσημο ηλεκτρονικό κατάστημα της επιχείρησης Γρηγορίου Κωνσταντίνος. Όλο το περιεχόμενο της ιστοσελίδας, συμπεριλαμβανομένων εικόνων, γραφικών, φωτογραφιών, σχεδίων, κειμένων, παρεχόμενων υπηρεσιών και προϊόντων αποτελούν πνευματική ιδιοκτησία της επιχείρησης Γρηγορίου Κωνσταντίνος και προστατεύονται κατά τις σχετικές διατάξεις του ελληνικού δικαίου, του ευρωπαϊκού δικαίου και των διεθνών συμβάσεων.

Απαγορεύεται οποιαδήποτε αντιγραφή, αναλογική / ψηφιακή εγγραφή και μηχανική αναπαραγωγή, διανομή, μεταφορά, downloading, μεταποίηση, μεταπώληση, δημιουργία παράγωγης εργασίας ή παραπλάνηση του κοινού σχετικά με τον πραγματικό παροχέα του Περιεχομένου του διαδικτυακού τόπου. Τυχόν αναπαραγωγή, επανέκδοση, φόρτωση, ανακοίνωση, διάδοση ή μετάδοση ή οποιαδήποτε άλλη χρήση του περιεχομένου με οποιοδήποτε τρόπο ή μέσο για εμπορικούς ή άλλους σκοπούς επιτρέπεται μόνο κατόπιν προηγούμενης γραπτής άδειας της επιχείρησης Γρηγορίου Κωνσταντίνος ή οποιδήποτε άλλου νόμιμου δικαιούχου των ανωτέρω πνευματικών δικαιωμάτων.

5. Ευθύνη Χρήστη
Οι χρήστες της ιστοσελίδας www.eshopkos.gr αποδέχονται ότι δεν θα χρησιμοποιούν τo ηλεκτρονικό κατάστημα της επιχείρησης Γρηγορίου Κωνσταντίνος για αποστολή, δημοσίευση, αποστολή με e-mail ή μετάδοση με άλλους τρόπους οποιουδήποτε περιεχομένου είναι παράνομο, βλαβερό, απειλητικό, προσβλητικό, ενοχλητικό, συκοφαντικό, δυσφημιστικό, χυδαίο, άσεμνο, λιβελογραφικό, αποτελεί παραβίαση του απορρήτου κάποιου άλλου, δείχνει εμπάθεια, ή εκφράζει φυλετικές, εθνικές ή άλλες διακρίσεις, δύναται να προκαλέσει βλάβες σε ανήλικους με οποιονδήποτε τρόπο, δεν δικαιούται να μεταδοθεί σύμφωνα με την νομοθεσία ή τις συμβατικές ή διαχειριστικές σχέσεις (όπως εσωτερικές πληροφορίες, ιδιοκτησιακές και εμπιστευτικές πληροφορίες που αποκτήθηκαν ή αποκαλύφθηκαν ως μέρος εργασιακών σχέσεων ή που καλύπτονται σε συμφωνίες εμπιστευτικότητας), παραβιάζει οποιαδήποτε ευρεσιτεχνία, εμπορικό σήμα, εμπορικό μυστικό, πνευματικά δικαιώματα ή άλλα ιδιοκτησιακά δικαιώματα τρίτων, περιέχει ιούς λογισμικού ή οποιουσδήποτε άλλους κώδικες, αρχεία ή προγράμματα, που έχουν σχεδιαστεί με σκοπό την διακοπή, την πρόκληση βλάβης, την καταστροφή ή τον εξοπλισμό της λειτουργίας οποιουδήποτε λογισμικού ή υλικού υπολογιστών, ηθελημένα ή αθέλητα παραβαίνει την ισχύουσα ελληνική και κοινοτική νομοθεσία και των διατάξεων αυτής, δύναται να παρενοχλήσει τρίτους με οποιοδήποτε τρόπο και οποιοδήποτε Περιεχόμενο χρησιμοποιείται για συλλογή ή αποθήκευση προσωπικών δεδομένων σχετικά με άλλους χρήστες 

5.1. Απαλλαγή ευθύνης της Εταιρείας σε σχέση με τις διευθετήσεις παράδοσης.
α) Η Εταιρεία δεν μπορεί να εγγυηθεί την εμπρόθεσμη παράδοση των προϊόντων στον πελάτη, όταν η παράδοση πραγματοποιείται μέσω της εταιρείας ταχυμεταφορών ή μέσω μεταφορικής εταιρείας. Η προθεσμία εντός της οποίας η εταιρεία ταχυμεταφορών ή η μεταφορική εταιρεία υποχρεούνται να παραδώσουν τα προϊόντα ορίζεται αποκλειστικά από τις τελευταίες αναλόγως της διεύθυνσης παράδοσης. Οι χρόνοι παράδοσης υπόκεινται επίσης σε καθυστερήσεις λόγω ανωτέρας βίας ή τυχηρών γεγονότων ή γεγονότων που εκφεύγουν από τη δική μας σφαίρα επιρροής ή ευθύνη. Σε περίπτωση που η παράδοση απαιτείται να γίνει σε ή μέχρι μια ορισμένη προθεσμία, η Εταιρεία υπογραμμίζει στους πελάτες της ότι πρέπει να επικοινωνούν μαζί της στην διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου info@eshopkos.gr  προκειμένου να την ενημερώσουν σχετικά με την ημερομηνία αυτή έτσι ώστε να αποφευχθούν τυχόν προβλήματα σε σχέση με προϊόντα που είτε δεν είναι διαθέσιμα είτε δεν είναι δυνατόν να εκτελεστεί η παραγγελία και να παρασχεθεί από την Εταιρεία ενημέρωση σε σχέση με την μελλοντική διαθεσιμότητα τους.
β) Επίσης για τα μη διαθέσιμα προϊόντα, δεδομένου ότι η Εταιρεία μας δεν είναι ο κατασκευαστής των προϊόντων που διαθέτει προς πώληση, αλλά τα προμηθεύεται από τρίτους, διευκρινίζεται ότι ο χρόνος παράδοσης των προϊόντων στην εταιρεία ταχυμεταφορών ή στη μεταφορική εταιρεία ή ο χρόνος που απαιτείται ώστε το προϊόν να είναι διαθέσιμο για παραλαβή από το επιλεχθέν από τον αγοραστή κατάστημα της Εταιρείας ενδέχεται να ποικίλλει ανάλογα με τη διαθεσιμότητα των προϊόντων και τη δέσμευση των προμηθευτών σε σχέση με το χρόνο παράδοσης. Ως εκ τούτου σας γνωρίζουμε ότι τυχόν καθυστέρηση εκ μέρους των κατασκευαστών/εισαγωγέων/προμηθευτών να καταστήσουν σε εμάς διαθέσιμο κάποιο προϊόν θα επιφέρει αντίστοιχη καθυστέρηση στο χρόνο παράδοσης και αποστολής του προϊόντος από εμάς, για τα οποία θα σας ενημερώνουμε με email ή τηλεφωνικά. Για περαιτέρω πληροφορίες, παρακαλείστε να ανατρέξετε στο άρθρο 5 για τις διευθετήσεις Παράδοσης της Εταιρείας μας.
γ) Η Εταιρεία δεν ευθύνεται σε περίπτωση που το προϊόν δεν παραληφθεί από εσάς κατά την συμφωνηθείσα ημέρα παράδοσής του από δική σας υπαιτιότητα (είτε από το κατάστημα είτε από την εταιρεία ταχυμεταφορών ή τη μεταφορική εταιρεία) ή σε περιπτώσεις μη έγκαιρης παράδοσης λόγω συνδρομής λόγων ανωτέρας βίας ή τυχηρού γεγονότος.
δ) Μετάθεση κινδύνου
ι) Σε περίπτωση που είστε καταναλωτής, σύμφωνα με τα προβλεπόμενα στο νόμο, εάν ο μεταφορέας έχει ενταλθεί από εσάς να μεταφέρει τα αγαθά και η εν λόγω επιλογή δεν προσφέρθηκε από εμάς, ο κίνδυνος μετατίθεται στον πελάτη άμα τη παραδώσει στον μεταφορέα, με την επιφύλαξη των δικαιωμάτων του καταναλωτή έναντι του μεταφορέα. Άλλως τον κίνδυνο φέρει η Εταιρεία μέχρι την παράδοσή του στον καταναλωτή ή σε τρίτο που θα υποδείξει ο καταναλωτής.
ιι) Σε περίπτωση που είστε προμηθευτής, δεδομένου ότι με την παραγγελία σας αιτείσθε την αποστολή του πράγματος σε τόπο διαφορετικό από την εκπλήρωσης της παροχής (ήτοι το φυσικό κατάστημά μας από όπου μπορείτε να παραλάβετε βάσει του άρθρου 5.2. κατωτέρω), φέρετε την ευθύνη του πράγματος αφότου αυτό παραδοθεί για αποστολή (ΑΚ 524).

6. Ασφάλεια προσωπικών δεδομένων
Οπωσδήποτε για να παραγγείλετε θα πρέπει να μας στείλετε τα στοιχεία σας(όνομα,διεύθυνση,τηλ, κ.λ.π.).
Ο λόγος που χρειαζόμαστε τα στοιχεία σας είναι για αποφυγή λάθους κατά την διάρκεια της παραγγελίας/αποστολής των εμπορευμάτων σε εσάς, για περίπτωση που δεν εξοφλήσετε την οφειλή σας καθώς και για το αρχείο μας για φορολογικούς σκοπούς.

Βάσει του Ν.2472/97 τηρούμε τα προσωπικά σας στοιχεία στο αρχείο μας και έχετε πρόσβαση σε αυτά σύμφωνα με τον νόμο - Για κάθε διαφορά αρμόδια ορίζονται τα δικαστήρια ΚΩ.

Ακολουθώντας την Ελληνική νομοθεσία διατηρούμε τα στοιχεία σας ασφαλή και χωρίς καμία περαιτέρω χρήση πέραν της παραγγελίας και της αποστολής προιόντων και ενημέρωσης. ΜΟΝΟ η Ελληνική Δικαιοσύνη μπορεί να μας υποχρεώσει στην δημοσιοποίηση των στοιχείων σας.

Αναγνώριση Πελάτη
Οι κωδικοί που χρησιμοποιούνται για την αναγνώρισή σας είναι δύο: ο Κωδικός Εισόδου (e-mail ή username) και ο Προσωπικός Μυστικός Κωδικός Ασφαλείας (password), οι οποίοι κάθε φορά που τους καταχωρείτε σας παρέχουν πρόσβαση με απόλυτη ασφάλεια στα προσωπικά σας στοιχεία.

Σας δίνεται η δυνατότητα να μεταβάλλετε τον Προσωπικό Μυστικό Κωδικό Ασφαλείας (password) όσο συχνά επιθυμείτε. Ο μόνος που έχει πρόσβαση στα στοιχεία σας είστε εσείς μέσω των ανωτέρω κωδικών και είστε αποκλειστικά υπεύθυνοι για την διατήρηση της μυστικότητάς και απόκρυψης του από τρίτα πρόσωπα. Σε περίπτωση απώλειας του ή διαρροής του θα πρέπει να προβείτε στην άμεση ειδοποίηση μας, αλλιώς το ηλεκτρονικό μας κατάστημα δεν ευθύνεται για την χρήση του μυστικού κωδικού από μη εξουσιοδοτημένο πρόσωπο. Σας συνιστούμε, για λόγους ασφαλείας, να αλλάζετε το password σας σε τακτά χρονικά διαστήματα και να αποφεύγετε τη χρήση των ίδιων και εύκολα ανιχνεύσιμων κωδικών (π.χ. ημερομηνία γέννησης). 

Αυτόματη Αποσύνδεση 
Εάν δεν υπάρξει καμία δραστηριότητα για 30 λεπτά γίνεται αυτόματη αποσύνδεση από το χώρο μελών του ηλεκτρονικού μας κατάστηματος

Ελεγχόμενη Πρόσβαση (firewall) 
Η πρόσβαση στα συστήματα του www.eshopkos.gr (servers) ελέγχεται από firewall, το οποίο επιτρέπει τη χρήση συγκεκριμένων υπηρεσιών από τους πελάτες/ χρήστες απαγορεύοντας, παράλληλα, την πρόσβαση σε συστήματα και βάσεις δεδομένων με απόρρητα στοιχεία και πληροφορίες της εταιρείας.

7. Απόρρητο Συναλλαγών
Η πληρωμή, μέσα από πλοηγήσιμη διαδικασία στο ταμείο, μπορεί να γίνει με:

  1. Πληρωμή με χρεωστική ή πιστωτική κάρτα
  2. Αντικαταβολή: Επιπλέον χρέωση από +1,99€
  3. Κατάθεση: (Τραπεζικό Κατάστημα, e-banking).

Ανάλογα με την επιλογή σας μπορείτε να εξοφλήσετε την οφειλή σας :

  1. Παρακαλούμε για να αποσταλεί η παραγγελία σας φροντίστε όλα τα τραπεζικά έξοδα να επιβαρύνουν εξ'ολοκλήρου (OUR), τον πελάτη. Μπορείτε να καταθέτετε τα χρήματα για τις παραγγελίες σας στον κάτωθι τραπεζικό λογαριασμό της Εταιρίας μας αναγράφοντας στην αιτιολογία το ονοματεπώνυμό σας ή και τον αριθμό παραγγελίας σας. Για να αποφύγετε τραπεζικές χρεώσεις θα πρέπει να γίνει η κατάθεση από την Τράπεζα Eurobank και όχι από άλλη τράπεζα.


    Η κατάθεση πρέπει να πραγματοποιηθεί το αργότερο σε 3 εργάσιμες ημέρες από την ημερομηνία καταχώρησης της παραγγελίας σας. Επίσης ο χρόνος αποστολής του προϊόντος που έχετε παραγγείλει ξεκινάει να μετράει από την ημέρα που θα πραγματοποιηθεί η κατάθεση. Στο καταθετήριο ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΑ να αναγράψετε ως αιτιολογία: το επώνυμο, το όνομά σας και αν θυμάστε τον αριθμό παραγγελίας. Προαιρετικά μετά την κατάθεση των χρημάτων μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί μας στέλνοντας ένα e-mail για να μας γνωστοποιήσετε την πραγματοποίηση της κατάθεσης στο info@eshopkos.gr

    Παρακαλούμε για να αποσταλεί η παραγγελία σας φροντίστε όλα τα τραπεζικά έξοδα να επιβαρύνουν εξ'ολοκλήρου (OUR), τον πελάτη.
    Για να αποφύγετε τραπεζικές χρεώσεις θα πρέπει να γίνει η κατάθεση από την ίδια τράπεζα και όχι από άλλη τράπεζα. 

Εάν δεν έχετε τράπεζα Πειραιώς προτείνουμε να γίνει η πληρωμή μέσω της VIVA PAYMENTS SERVICES για να μην υπάρχουν επιπλέον τραπεζικά έξοδα.

ΤΡΑΠΕΖΑ ΠΕΙΡΑΙΩΣ
IBAN: GR56 0172 0390 0050 3910 4445 111
Δικαιούχος : ΓΡΗΓΟΡΙΟΥ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΠΑΝΟΡΜΙΤΗΣ

--------

VIVA PAYMENTS SERVICES SA
IBANK: GR2370100000000869847360670
Δικαιούχος: ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ-ΠΑΝΟΡΜΙΤΗΣ ΓΡΗΓΟΡΙΟΥ

  1. Στείλτε μας το αντίγραφο της τραπεζικής εντολής πληρωμής στο email info[at]eshopkos[dot]gr. Εμείς, με το που λάβουμε το αντίγραφο, αποστέλλουμε την παραγγελία σας.

  2. Επίσης αν χρησιμοποιείτε web banking μπορείτε να κάνετε την κατάθεση του ποσού και να μας στειλετε με email στο info[at]eshopkos[dot]gr την απόδειξη της κατάθεσης. Επιλέξτε την τράπεζα  (κάνοντας click στο όνομα της τράπεζας) και θα οδηγηθείτε στην σελίδα (web banking).

  3. Με πιστωτική κάρτα.Το κατάστημα μας για λόγους ασφαλείας δεν δέχεται πληρωμές απευθείας στην ιστοσελίδα του.
    Πολύ απλά όταν θα επιλέγετε τις υπηρεσίες πιστωτικής θα μεταφέρεστε αυτόματα σε ασφαλής σύνδεση(SSL) στην ιστοσελίδα της Viva.

    Μόνο εξουσιοδοτημένοι υπάλληλοι έχουν πρόσβαση στις πληροφορίες των συναλλαγών σας και μόνο όποτε αυτό είναι αναγκαίο, π.χ. για τη διεκπεραίωση των αιτήσεών σας.

    • Μπορείτε να ζητήσετε οποιαδήποτε στοιχεία τηρούνται για εσάς καθώς και την διόρθωσή τους σε περίπτωση που μπορείτε να τεκμηριώσετε την ύπαρξη λάθους.
    • Για τη δική σας ασφάλεια, θα πρέπει και εσείς να χειρίζεστε όλες τις πληροφορίες που παρέχονται μέσω της υπηρεσίας ως εμπιστευτικές και απόρρητες και να μην προβαίνετε σε οποιαδήποτε αποκάλυψή τους σε τρίτα πρόσωπα.

8. Αγορά Προϊόντων
Στα ράφια του ηλεκτρονικού μας καταστήματος μπορείτε να βρείτε μια πολύ μεγάλη ποικιλία ειδών αλιείας.

Για να διευκολύνουμε την αναζήτηση σας, έχουμε διαιρέσει τα προϊόντα μας σε κεντρικές κατηγορίες. Κάθε κατηγορία έχει και ένα δέντρο υποκατηγοριών. Στόχος μας είναι να φτάσετε στο τελικό προϊόν εύκολα και γρήγορα.

Στην περίπτωση που ψάχνετε για κάτι συγκεκριμένο, χρησιμοποιήστε την «αναζήτηση», που θα σας οδηγήσει κατ' ευθείαν στη συγκεκριμένη επιλογή σας.

Το κατάστημα μας κάνει κάθε δυνατή προσπάθεια να παρέχει υπηρεσίες υψηλής ποιότητας αλλά παρόλα αυτά δεν ευθύνεται για τυχόν λάθη σε τιμές και χαρ/κά προϊόντων και δεν μπορεί να εξασφαλίσει, ότι δεν θα υπάρξουν διακοπές λειτουργίας της ιστοσελίδας ή «ανθρώπινα» λάθη κατά την ενημέρωση / αναγραφή της τιμής ενός προϊόντος. Για την ασφάλεια και την αποτελεσματικότητα των αγορών σας καλούμε εφόσον διαπιστώσετε ότι κάποιο προϊόν προσφέρεται σε ασυνήθιστα χαμηλή ή υψηλή τιμή σε σχέση με την αγοραία αξία του, πριν προχωρήστε στην παραγγελιά του να επικοινωνήστε μαζί μας στο 22420 48222 ή μέσω της Επικοινωνίας του δικτυακού τόπου.

9. Υπαναχώρηση / Επιστροφή – Αντικατάσταση Προϊόντων


Έχετε το δικαίωμα να επιστρέψετε τα προϊόντα που αγοράσατε και να ζητήσετε την αντικατάσταση τους:

α) σε όλες τις περιπτώσεις στις οποίες με αποδεδειγμένη υπαιτιότητα του καταστήματός μας πουλήθηκαν λανθασμένα προϊόντα ή προϊόντα κακής και ελαττωματικής ποιότητας (λάθος στην λήψη της παραγγελίας, στην τιμολόγηση, στην αποστολή, κατεστραμμένα κατά την μεταφορά ή με κακή συσκευασία) όπου τα έξοδα επιβαρύνουν εξολοκλήρου εμάς.

β) σε όλες τις περιπτώσεις στις οποίες υπήρξε πρόβλημα / πραγματικό ελάττωμα στο προϊόν (λειτουργίας ή ποιότητας) το οποίο καλύπτει η εγγύηση του προϊόντος και εφόσον η εγγύηση έχει δοθεί από την επιχείρηση Γρηγορίου Κωνσταντίνος. Δεν εμπίπτουν στην παρούσα διάταξη προϊόντα που καλύπτονται από εγγυήσεις τρίτων όπως από τον κατασκευαστή του προϊόντος ή τον αντιπρόσωπο του.

Σε κάθε περίπτωση και για όλες τις ανωτέρω περιπτώσεις το ανώτατο χρονικό περιθώριο επιστροφής για αντικατάσταση δεν δύναται να παραταθεί πέραν των δεκαπέντε (15) ημερολογιακών ημερών από την ημερομηνία παραλαβής. Επιπλέον, για όλες τις περιπτώσεις θα πρέπει το προϊόν προς αντικατάσταση-επισκευή να συνοδεύεται απαραίτητα με την πρωτότυπη απόδειξη αγοράς. Για όλες τις ανωτέρω περιπτώσεις τα προς αντικατάσταση-επισκευή προϊόντα πρέπει να βρίσκονται στην κατάσταση που παραλήφθηκαν από τον πελάτη, πλήρη και χωρίς φθορές και η συσκευασία τους να είναι αυτή που κανονικά συνοδεύει το προϊόν και να είναι σε άριστη κατάσταση, μαζί με όλα τα έγγραφα τα οποία συνόδευαν το προϊόν. Πριν από κάθε επιστροφή συνίσταται να προηγηθεί συνεννόηση με το Ηλεκτρονικό κατάστημα της επιχείρησης Γρηγορίου Κωνσταντίνος.

Σε περίπτωση που δεν επιστραφούν εντός 15 ημερών τότε η επιχείρηση Γρηγορίου Κωνσταντίνος δύναται να μην αποδεχτεί την όποια επιστροφή και την αντικατάσταση. 

Όλα τα προϊόντα πρέπει να συνοδεύονται από την απόδειξη αγοράς του τελικού καταναλωτή, τη συσκευασία πλήρη (με τα περιεχόμενα) και σε καλήκατάσταση και να μην έχουν ζημιές από τον καταναλωτή.

Τα μεταφορικά έξοδα παραλαβής του ελαττωματικού είδους και η επιστροφή του επιβαρύνουνε εσάς.

Η εγγύηση δεν καλύπτει τα έξοδα αποστολής και μεταφοράς για επισκευή ή/και αντικατάσταση του προϊόντος από και προς την εταιρεία μας.


Εξαιρέσεις από το Δικαίωμα Υπαναχώρησης

Το δικαίωμα υπαναχώρησης εκ του άρθρου 4 § 10 ν. 2251/1994 δεν εφαρμόζεται:

Προϊόντα που έχουν χρησιμοποιηθεί, π.χ. έχουν εξατομικευτεί με την καταχώρηση (registration με κλειδί) της εφαρμογής ή συσκευής

Σφραγισμένα ηχητικά έγγραφα ή σφραγισμένα έγγραφα βίντεο ή σφραγισμένο λογισμικό για υπολογιστές, που αποσφραγίστηκαν μετά την παράδοση και ειδικότερα: α) CD, β) DVD, γ) βιβλία, δ) ανοικτές μνήμες ψηφιακών και USB αποθηκευτικά μέσα, ε) ανοικτά αναλώσιμα (μελάνια, χαρτιά, CD, DVD κ.τ.λ.) στ) ανοικτά προγράμματα/software και παιχνίδια (games), ζ) συνδέσεις internet και κινητής τηλεφωνίας, η) προϊόντα που περιέχουν σύνδεση internet η οποία έχει ενεργοποιηθεί, θ) συσκευές κινητών τηλεφώνων με συμβόλαιο γενικώς, ι) συσκευές κινητών τηλεφώνων χωρίς συμβόλαιο εφόσον έχει ανοιχτεί η συσκευασία τους, ια) προϊόντα από το οποία λείπει το σειριακό νούμερο, ιβ) υπολογιστές και λοιπά προϊόντα κατά παραγγελία (Built-To-Order), ιγ) ανοικτές μνήμες ψηφιακών και USB αποθηκευτικά μέσα.

Προϊόντα τα οποία δεν είναι κατάλληλα προς επιστροφή, για λόγους προστασίας της υγείας (π.χ. ακουστικά, hands free κλπ) ή για λόγους υγιεινής, και τα οποία έχουν αποσφραγιστεί μετά την παράδοση, όπως τα είδη προσωπικής φροντίδας.

Συμβάσεις υπηρεσιών μετά την πλήρη παροχή της υπηρεσίας εάν η εκτέλεση άρχισε με την προηγούμενη ρητή συγκατάθεση του Πελάτη, και με την εκ μέρους του αναγνώριση ότι θα απωλέσει το δικαίωμά του υπαναχώρησης μόλις η σύμβαση εκτελεσθεί πλήρως από την ΕΤΑΙΡΕΙΑ.

Στις περιπτώσεις προμήθειας ψηφιακού περιεχομένου μη παρεχομένου πάνω σε υλικό μέσο, εφόσον η εκτέλεση ξεκίνησε με την προηγούμενη ρητή συγκατάθεση του Πελάτη και την επιβεβαίωση εκ μέρους του ότι χάνει το δικαίωμα υπαναχώρησης.

10. Ακύρωση Παραγγελίας
Ακύρωση της παραγγελίας δύναται να γίνει στις κάτωθι περιπτώσεις :

  • Πριν ολοκληρωθεί η παραγγελία.
  • Εάν έχει ολοκληρωθεί η ηλεκτρονική παραγγελία αλλά δεν έχει αποσταλεί ακόμα μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί μας και ένας συνεργάτης μας θα αναλάβει την ακύρωσή της παραγγελιάς σας.
  • Εάν έχει αποσταλεί η παραγγελία θα πρέπει τουλάχιστον να εξοφληθούν τα μεταφορικά έξοδα από/προς εμάς καθώς και το Φ.Π.Α της απόδειξης ή τιμολογίου εφόσον έχουν παρέλθει οι μέρες και δεν ακυρώνονται.

11. Παραγγελία / Παράδοση Προϊόντων/ Έξοδα Αποστολής

Ολοκλήρωση παραγγελίας:
Με το που ολοκληρώνεται η παραγγελία σας, σας εμφανίζεται το μήνυμα επιτυχούς ολοκλήρωσης.

Δεν χρεώνεστε με έξοδα συσκευασίας.
Η αποστολή των εμπορευμάτων από εμάς γίνεται με ΚΟΥΡΙΕΡ, ή ΕΛΤΑ, σε 1-5 εργάσιμες ημέρες ανάλογα με την διαθεσιμότητα του προιόντος, εκτός και εάν συμφωνήσουμε άλλο τρόπο και χρόνο μεταφοράς.(Π.χ. Κτελ, Μεταφορική Κ.τ.λ.).

Πρίν την ολοκλήρωση της παραγγελίας σας το πρόγραμμα σαν ενημερώνει αυτόματα για τα έξοδα, με ή χωρίς αντικαταβολή, ανάλογα με το βάρος του δέματος και τον μεταφορέα. Έτσι έχετε την δυνατότητα να επιλέξετε τον καλύτερο για εσάς μεταφορέα.

Εάν επιλέξετε αντικαταβολή θα επιβαρυνθείτε από 1,99€

Εάν πληρώσετε σε τράπεζα (Πιστωτική κάρτα, e-banking) το κόστος αντικαταβολής ΔΕΝ το επιβαρύνεστε. Η αποστολή εμπορευμάτων μετά από πληρωμή σε τράπεζα (Κατάθεση, Πιστωτική κάρτα, e-banking) γίνεται μόλις την επιβεβαιώσουμε.

Ημερομηνίες και ώρες παράδοσης
Ισχύουν οι ώρες παράδοσης της εκάστοτε Μεταφορικής Εταιρείας.

12. Καθυστέρηση παραγγελίας
Η παραγγελιά σας δύναται να καθυστερήσει να αποσταλεί από εμάς για τους εξής λόγους:

  • Σε περιόδους ακραίων καιρικών φαινομένων ή απεργιών καθώς και σε κάθε περίπτωση ανωτέρας βίας, που δύναται να επηρεάσει την μεταφορά και παράδοση της παραγγελιάς σας.
  • Σε περίπτωση που είναι αδύνατη η τηλεφωνική ή/και η μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου (e-mail) επικοινωνία μαζί σας (εάν παρουσιαστεί κάποιο πρόβλημα στην παραγγελία σας, είτε σε σχέση με το προϊόν είτε σε σχέση με την πληρωμή του) επειδή π.χ. τα στοιχεία σας που έχετε καταχωρήσει δεν είναι σωστά ενημερωμένα.

Σας ευχαριστούμε που επιλέξατε εμάς για την εξυπηρετησή σας.